Naprzód Daelim S-Five 50

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Daelim S-Five 50

Daelim S-Five 50

(15)

głosuj

Daelim S-Five to typowy zwinny, jednoosobowy skuter miejski. Jest oczywiście wyposażony w trzymadełka i składane podnóżki dla pasażera, ale tylko masochista zdecydowałby się na dłuższą podróż na tylnej części kanapy. Trzymadełko lepiej wykorzystać jako miejsce do zainstalowania bagażniczka lub kufra. S-Five nie należy do dużych skuterów, wysokie osoby bedą miały problem z pełnym skrętem kierownicy (chyba że bedą kombinować kolanami) a odsunięcie się do tyłu ogranicza mocno wyprofilowana kanapa. Dostęp do bagażnika uzyskujemy poprzez przekręcenie kluczyka w stacyjce. Bagażnik nie ma imponujących rozmiarów, ale zmieści się w nim otwarty kask i parę drobiazgów. Pod kierownicą nie znajdziemy nawet małego schowka.

więcej

Producent:

Daelim

Kategoria:

Skutery, Do 50 ccm

seria / podseria:

S-Five

 

Dane podstawowe Daelim S-Five 50

Porównanie z innymi motocyklami

W katalogu 3007 motocyklu

1.
2.
3.

Znalazłeś błędne lub brakujące dane? Napisz do nas!

Podstawowe dane Daelim S-Five 50
Typ Skutery, Do 50 ccm
Wprowadzenie na rynek 2006-12-01
Data produkcji -
Wyprodukowano w latach -
Waga 87 kg
Odpružení kol vpředu (zdvih) 63 mm
Odpružení kol vzadu (zdvih) 67 mm
Kąt główki ramy -
Wysokość siedzenia 765 mm
Ślad -
Rozstaw osi 1260 mm
Typ ramy centralna podwojna
Materiał ramy stal
Cena -
Silnik, moc Daelim S-Five 50
Rodzaj silnika rzędowy
Takt silnika dwusuwowy
Chłodzenie powietrzem
Przekładnia wtórna bezpośredni
Rozrząd membrana
Mieszanka gaźnik, gaźnik
Emisja Euro 2
Spuštění motoru rozrusznik elektryczny/nożny
Liczba biegów (man.) -
Liczba biegów (aut.) 1
Wiercenie 39.0 mm
Suw 41.0 mm
Stopień sprężania 6.8 :1
Pojemność skokowa 49.5 ccm
Liczba cylindrów 1
Liczba zaworów -
Moment obrotowy 5.1 Nm
Moment obrotowy -
Moc 2.5 kW
Moc 3.2 koni
Moc 6000 ot/min
Prędkość maksymalna 50 km/h
Przyspieszenie z 0 na 100 km/h -
Paliwo Daelim S-Five 50
Rodzaj paliwa Natural 95
Pojemność baku 6.0 l
Z toho rezerva -
Zużycie -
Rozmiar opon Daelim S-Five 50
Opona przednia 120/70 - 12
Opona tylna 130/70 - 12
Hamulce Daelim S-Five 50
Hamulce przednie tarczowe
Hamulce tylne bębnowe
Średnica tarcz. hamulców przednich -
Średnica tarcz. hamulców tylnych -
Pozostałe opcje właściwości Daelim S-Five 50
Czyszczenie zanieczyszczeń w emisji spalin -
Pozostałe wyposażenie -
Główne cechy występujące w skuterach. Daelim S-Five 50
Akumulator 12 V
Pojemność akumulatora 3 Ah
Wyposażenie standardowe schowek na kask, boczna podstawka, wskaźnik stanu paliwa

Znalazłeś błędne lub brakujące dane? Napisz do nas!

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

 

Podobne Daelim S-Five 50

Ocena Daelim S-Five 50

Ocena moto Daelim S-Five 50

Razem

głosów: 15

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Raport nieruchomości brakuje

Czy brakuje na tej nieruchomości model, który? Opowiedz nam o tym. Dziękuję.

 

Dyskusje Daelim S-Five 50

Dyskusja do S-Five 50


liczba postów: 2

Pawcio Srawcio

18.03.2015 v 00:09

Opis trochę z palca wyssany, bo skuter jest właśnie dość duży jak na 50cc i wysocy nie mają wcale takiego problemu. W dodatku tylna kanapa jest właśnie wygodna, a w połączeniu z kufrem nawet bardzo wygodna. A tak po za tym, bardzo wytrzymały i niezawodny skuterek, służy mi od 10 lat i nie przypominam sobie żadnych awarii, oprócz takich z mojej winy typu, urwany kierunkowskaz itp.

Odpowiedz

Grzegorz

26.01.2016 v 17:08

Skuter posiadam od nowości od 2002 roku. Skoro autor opisuje, że skuter jest mały to się zastanawiam co napisał o Aeroxie ;) O ile ja mając 175cm wzrostu czuje się bardzo komfortowo na tym skuterze, to w aeroxie nie potrafiłem skręcić kierownicą haha. Jak najbardziej da się jeździć na miejscu pasażera. Nie wiem ile bym musiał przejechać tam żeby było nie wygodnie. Przecież to nie jest turystyk żeby setki km dziennie robić. Skuterek jak był nowy no elegancko się zbierał itd po odblokowaniu zamykał z lekkością licznik. Ogółem uważam wszystko na plus w tym skuterze oprócz tylnego hamulca. Jak dla mnie duże nie porozumienie z tym bębnem który słabo hamuje. A największą wadą to tragiczny dostęp do części zamiennych.. w moim modelu oryginalnie motowane były rolki wariatora 16x16 12gram. Nie ma takich wgl w sprzedaży.. a co do usterek to tylko dwa razy zepsuła się stacyjka, a tak to lalka.

Odpowiedz

 

Napisz recenzję

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.